lørdag 11. oktober 2008

Lykkelig

Jeg er lykkelig. Veldig lykkelig, har det rett og slett helt supert om dagen.
Hvorfor har jeg det så bra for tiden? Hva er det som er forskjellig idag fra de dagene alt er tungt og vanskelig? Det materielle er jo plass, det har det ikke vært på en stund. Men det materielle? Er det det riktige ordet å bruke? Det er jo ting som lett kan forsvinne igjen også..

Jeg har verdens beste hest. Jeg kjøpte hun nå i sommer, og jeg elsker hun bare mer og mer for hver dag jeg har sammen med henne. Hun er absolutt det beste som kunne skjedd meg, hun er lyspunktet i dagen min. Jeg elsker hun.

Ellers har jeg for tiden en del nye venner, og holder plutselig litt kontakten med en del gamle. Alle er venner nå om dagen, stort sett. Det er så deilig å kunne være blid hele tiden, smile og være glad sammen med alle.

Jeg har møtt en gutt. Vet jo ikke hvordan dette kommer til å utarte seg, for all del. Men akkurat nå, akkurat i startfasen er det jo så gøy. Det er så koselig, og vite at jeg har en armkrok å krype inn i dersom jeg trenger litt kos og klapp. Jeg har rett og slett alt.

Håper det forblir på denne måten en laaang stund.. Men det er vel ofte sånn at de gode stundene går over etter en stund, og blir etterfulgt av en nedtur? Får håpe det ikke er slik i dette tilfellet. For jeg har det jo så utrolig bra nå :)

Ingen kommentarer: