tirsdag 7. august 2007

Hei alle sammen.

Nå har jo forsåvidt denne bloggen egentlig eksistert en stund, og jeg brukte den til å få ut alt inni meg.. Men det ble ikke særlig godt skrevet, egentlig ble alt bare skrevet hulter i bulter. Dessuten kanskje egentlig litt for privat for å legge ut på internett. Dermed bestemte jeg meg for å starte på nytt.


Ny start - nye muligheter :)

Så da tenkte jeg at jeg kunne starte med en liten presentasjonsblogg, for alle som kanskje en gang innimellom kanskje leser det jeg skriver. Kanskje.


Jeg er en 17 år gammel jente, som trår over i en voksne verden om en simpel liten måned i skrivende stund. Jeg bor i en liten bygd som for øyeblikket utvikler seg stort til å nesten bli en liten by. Bor tett inntil Olso - på østsiden vel og merke. Trives godt her, ettersom jeg ser jorder, skog, kuer og hester ut av kjøkkenvinduet.

Jeg er ett naturmenneske, enda alle ler av meg når jeg forteller dem det. Hvorfor le? Greit, jeg liker kanskje ikke gå turer i skog og mark, fisking å klatring å sånne ting er ikke helt min greie. Men jeg har en stoor forkjærlighet for hest, og liker å ha med meg min beste venn i skog og mark.

Ellers starter jeg nå om 2 uker på sisteåret på videregående - allmenn påbygning. Wee. Det blir nok ett flott år, med masse allmenn-fag og stryk karakterer. Fritiden min kommer jeg til å bruke i stallen - da jeg for øyeblikket ser etter hest å kjøpe meg. Hadde en kjempe kul ponni før i verden, men han ble solgt grunnet overgang til større hest blant annet.

Jeg er ei partyjente - elsker å dra ut å feste! Men jeg synes også det er kjempe koselig å sitte å sløve på sofaen med en god film, og noen å ligge i armkroken til. Venner er en veldig viktig del av livet mitt, selvom jeg er en veldig dårlig menneskekjenner. Har gjort en del bommerter der opp igjennom, men jeg lærer helt klart av mine feil.

Kommer til å bruke denne bloggen som en dagbok - og innimellom kan det bli ganske så personlig. Derfor velger jeg å ikke bruke navn og sted, i tilfelle ett eller annet. Jeg forventer egentlig heller ikke at noen skal kommentere det jeg skriver, og tror vel heller ikke at det er så mange som leser det jeg skriver, men jeg skriver dette mest for meg selv. For å få ut alle tankene og meningene som jeg går å holder inni meg.

Men jeg setter såklart pris på om jeg får noen kommentarer - enten for skrivingen min eller for handlingen. :)


~Frøken X.

Ingen kommentarer: